Impact-Site-Verification: 6227fd8a-5900-45c0-b989-186bd50ed010
				
			

הסיפור שלי

את דרכי בעולם העסקים התחלתי לפני כ-8 שנים כשסיימתי לימודי עיצוב וקופירייטינג. במהלך מספר השנים עיצבתי וכתבתי הכל ונתתי מענה שלם לכל מי שרצה לצאת עם הבשורה שלו לעולם, בין בתוכן ובין בצורה.

במהלך עבודתי נחשפתי למאות אנשים ופרוייקטים ייחודיים, ומכל פרוייקט ופרוייקט גדלתי, למדתי והתפתחתי.

אחרי שהסטודיו שלי התפוצץ בעבודות החלטתי שנמאס לי לעבוד עם כל לקוח על פרוייקטים קטנים. החלטתי לעשות שינוי. התחלתי לפתח את לימודי טיפול רגשי, אימון, אוטומציה עסקית ואסרטגיה ותוך כדי הבנתי ופנמתי את מה שידעתי מאז ומעולם: אני רוצה לעבוד עם אנשים! אני רוצה לראות אותם גדלים! אני רוצה לקחת את כל הכוחות ואת כל היצירתיות שיש בי ולהוסיף טוב בעולם – אני רוצה ללוות בעלי עסקים ולעזור להם לממש את החלום שלהם – להשפיע את הידע והנסיון שלהם בעולם בצורה מקצועית ויסודית.

הגילוי והפריצה

בהחלטה אמיצה התחלתי לקבל לקוחות לליווי עסקי ומצאתי את עצמי בונה איתם מהלכים שלמים. לקחתי את כל הידע והנסיון שלי בעיצוב, בכתיבה, בטיפול רגשי ונכנסתי פנימה. מה שמצאתי היה מדהים.

מצאתי שאפשר לשווק בכיף(!!!) בלי להתלכלך ובלי לשקר.

הבנתי שיש לי את הכוחות להעביר תהליכים. בהתחלה זה היה עם הרבה חשש. אשכרה אני מציע לאנשים רעיונות ועוזר להם לבנות מוצרים, מהלכים שיווקיים, את המותג שלהם וזה אשכרה עובד!

בעלי עסקים הגיעו אליי עם רעיונות וממש הפכנו את הרעיונות האלה למוצרים, לעסקים, למותגים.

עם השנים והנסיון (והרבה לימודים ומנטורים) גדלתי, גיליתי ופיתחתי גישה מאלפת ועמוקה לבניית מותגים. גישה הרמונית, עמוקה ויסודית שעוזרת לבעלי עסקים עצמאיים להפוך למותגים מצליחים, עם משפכים שיוקיים, עם מכירות ועם עבודה פנימית מרגשת שמפתחת בהם חוסן ועוצמה.

אני תמיד אוהב לומר שאנשים בונים פה את העסק שלהם ואת החיים שלהם, כי כשהעסק שלך מחובר לשליחות שלך אז העסק והחיים זה אחד.

הכל אפשרי!

בשנים האחרונות למדתי שהכל אפשרי, ושאם רק נרצה ובעזרת הכלים הנכונים, השמיים זה הגבול.

אני מזמין אתכם לצעוד איתי במסע עמוק. שתחילתו בכניסה פנימה ובסופו פריצה ענקית החוצה

מאמין בך,
נתנאל.

תודה שפניתם אלי!

אחזור אליכם תוך 24 שעות בלבד!